Obowiązkowo na targach trzeba mieć gadżety reklamowe

Są takie sytuacje, w których bez gadżetów firmowych praktycznie nie powinniśmy się pokazywać, a im będą one ciekawsze, tym większa będzie szansa, że uda nam się wzbudzić zainteresowanie potencjalnych klientów. Oczywiście musimy się tutaj liczyć z tym, że wydamy sporo pieniędzy, jednak należy je potraktować jako inwestycję, która zwróci nam się w stosunkowo krótkim czasie, bo może się okazać, że jeśli dobrze wszystko zaplanujemy i w odpowiedni sposób przedstawimy naszą firmę, to liczba zamówień znacznie wzrośnie, a co się z tym wiąże, wzrośnie również nasz budżet. Gdzie więc nie powinniśmy jechać, jeśli nie mamy przygotowanych gadżetów reklamowych?

Targi to idealne miejsce

Jeśli chcemy pokazać naszą firmę jak największej liczbie ludzi, w stosunkowo krótkim czasie, a jednocześnie też chcemy się porównać na tle innych firm, oferujących podobne usługi, to z pewnością idealnym do tego miejscem okażą się targi. Wówczas mamy kilka do kilkunastu godzin na to, aby w ciekawy sposób przedstawić naszą ofertę, aby pokazać, że możemy zaoferować więcej niż nasza konkurencja, a jednocześnie sami możemy się przekonać, co ta konkurencja faktycznie proponuje. W tym czasie możemy mieć pewność, że przez nasze stoisko przejdzie wielu ludzi, a im lepiej będziemy w stanie zachęcić ich do przystanięcia i posłuchania o naszej ofercie, tym lepsze efekty przyniesie udział w takich targach.

Ale oczywiście musimy również zadbać o to, by wyróżniać się na tle podobnych firm, więc warto zadbać o to, aby nasi klienci nie odeszli od naszego stoiska z pustymi rękami. To oznacza, że już wcześniej powinniśmy zastanowić się nad tym, jakie gadżety przygotować i ile ich ma być. Oczywiście nie musimy skupiać się tylko na jednym ich rodzaju, bo możemy tutaj przygotować kilka różnych pamiątek.

Stopniujmy napięcie

Zastanawiamy się, jakie gadżety reklamowe zabrać ze sobą na targi, tak aby na jak najdłużej zapisać się w pamięci potencjalnych klientów? Przede wszystkim warto zadbać o to, aby zabrać ze sobą jak największą ilość długopisów i smyczy. Nie są one drogie, ludzie chętnie korzystają z takich rzeczy, a dodatkowo jeszcze możemy je rozdawać nie tylko przy samym stoisku, ale także przechadzając się po hali targowej.

Może jak ktoś otrzyma taki gadżet to zainteresuje się naszą ofertą i odwiedzi nasze stoisko, chociaż wcześniej tego nie planował? Przy samym stoisku możemy zaoferować podstawki pod kubek albo kubki, dla tych którzy zechcieli nas odwiedzić. A dodatkowo jeszcze możemy przygotować loterię, w której wystarczy wrzucić do urny kartkę ze swoim nazwiskiem, a my o określonej godzinie wylosujemy jedną albo kilka osób, które wygrają jakiś większy gadżet z logo naszej firmy. Może to być ręcznik, plecak albo jeden z naszych produktów. Tego typu propozycja nie tylko przyciągnie sporo osób, ale również sprawi, że na dłużej zapiszemy się w ich pamięci. Warto zobaczyć jak prezentują się inne firmy na targach i dopilnować, aby nasze gadżety reklamowe prezentowały się jak najciekawiej, bo tylko wówczas będziemy w stanie skupić uwagę klientów na swojej ofercie.