Gadżety reklamowe nie muszą być nudne

Czasami jest tak, że ludzie słysząc o gadżetach reklamowych tylko kręcą głową, bo myślą, że to oznacza kolejny długopis, ołówek albo kubek, na którym będzie logo firmy i ewentualnie zdjęcie tego, czym ona się zajmuje. Jednak prawda jest taka, że tego typu gadżety reklamowe nie muszą być nudne, a to oznacza, że jeśli tylko trochę pomyślimy i naprawdę się postaramy to możemy tutaj wymyślić coś ciekawego, co będzie przyciągało uwagę potencjalnych klientów i co sprawi, że chętnie będą oni sięgali po tego typu gadżety reklamowe. Co więcej, może się okazać, że ich wykonanie będzie niewiele droższe, niż przygotowanie takich gadżetów reklamowych, do których wszyscy są przyzwyczajeni i które nie robią już na nikim większego wrażenia.

Co to może być?

Oczywiście to jaki gadżet reklamowy powinien być dla nas przygotowany, w znacznej mierze powinno zależeć od tego, czym zajmuje się nasza firma. Niezwykle ważne jest to, aby taki gadżet nawiązywał do jej działalności, zwłaszcza jeśli chcemy nadać mu jakiś niecodzienny kształt.

Jeśli np. jesteśmy wydawnictwem i chcemy, aby ludzie chętniej sięgali po nasze książki, to do każdej z nich, która zostanie zakupiona w określonym czasie możemy dokładać zakładkę. Ważne jest tutaj to, aby była ona wykonana w ciekawy sposób, posiadała interesującą grafikę albo motto z jakiejś książki. Możemy nawet zamówić drewnianą zakładkę w kształcie książki, a jeśli będzie się ona prezentowała naprawdę ciekawie, to może się okazać, że zainteresowanie zakupem książki, tylko po to, aby taką zakładkę otrzymać, może przejść nasze najśmielsze oczekiwania. Możemy też zamówić cukierki, które będą zawinięte w papierek z naszym logo albo z książką, którą ostatnio wydaliśmy, a która stała się bestsellerem.

Możliwości wbrew pozorom jest sporo, ważne jednak jest to, co konkretnie chcemy osiągnąć, na co jesteśmy skłonni się zdecydować i dodatkowo ile jesteśmy w stanie przeznaczyć pieniędzy na tego typu promocję, która będzie wykorzystywała gadżety reklamowe.

Wszyscy czy określona grupa?

Jeśli myślimy nad przygotowaniem gadżetów reklamowych, to przede wszystkim powinniśmy się zastanowić czy mają je otrzymać wszyscy nasi klienci, czy określona grupa, która złoży zamówienie w ściśle wyznaczonym terminie albo na ustaloną kwotę. W tym pierwszym przypadku musimy mieć tych gadżetów reklamowych setki jeśli nie tysiące, a to oznacza, że koszt jednego z nich nie może być zbyt duży. W tym drugim przypadku obdarowanych będzie mniej, ale z drugiej strony może się okazać, że będziemy mogli przeznaczyć więcej pieniędzy na wykonanie konkretnego gadżetu, a to oznacza, że może on być ciekawszy, bardziej unikatowy, a przez to też, bardziej pożądany przez naszych klientów, zwłaszcza tych, którzy uwielbiają otrzymywać tego typu rzeczy. Warto zobaczyć co jest nam tutaj oferowane i wybrać takie propozycje na gadżety reklamowe, które najlepiej będą pasowały do profilu naszej firmy i co więcej, które będą miały największą szansę na to, aby zainteresować naszych obecnych i przyszłych klientów.